-
Kontaktläätsed ja läätsetarvikud
-
Päikeseprillid
Kategooriad Kaubamärgid Meestele Naistele Noortele Polariseeritud klaasidega Peegelklaasidega - Info
Läätsede hea istuvus silmas ei ole oluline ainult mugavuse, vaid ka silmade tervise pärast. Liigselt silmas liikuv lääts põhjustab ebamugavust ja liiga väike lääts silma sarvkesta muutusi.
Juhul, kui tellite läätsi, mida ei ole teile optometrist määranud, siis oleks soovitatav lasta optometristil üle kontrollida läätse istuvus. Olete oodatud tasuta* visiidile Tõnismägi 16A Norman-Optikas iga teisipäev ja neljapäev kell 16:30-17:30.
Teenus sisaldab soetatud kontaktläätsede sobivuse hindamist ja optometristi hinnangut teie silmade olukorra kohta. Teenus EI sisalda muude läätsede sobitust ega läätsetugevuste määramist. Lisauuringute vajaduse korral määrame uue tasulise visiidiaja. Lensneti klientidele on läätsevisiit Norman-Optika hinnakirjast 20% soodsam.
*Ainult Lensneti klientidele, visiidile palume tulla läätsed silmas ja tellimuse koopia kaasas. Vastuvõtt toimub elavas järjekorras.
Milline kontaktläätsetüüp sobib kandjale, sõltub kandja silma parameetritest, refraktsiooniveast, silma seisukorras ja üldisest tervisest; ootustest kontaktläätse kasutamisele, hobidest ja elustiilist, tööiseloomust, vanusest, hügieeniharjumustest ning veel paljudest erinevatest faktoritest. Seetõttu on väga oluline, et kontaktläätsede valimine toimub koostöös professionaaliga, kelleks on koolitatud optometristid ja silmaarstid.
Peale seda, kui on kindlaks tehtud, et sa sobid kandma kontaktläätsesid, valitakse sulle sobivad kontaktläätsed. Kontaktläätsesid eristatakse korrektsiooni vajaduse, materjali, kandmisaja ja kasutamise tüübi alusel.
Kandmisajast sõltuvalt võib kontaktläätsesid jaotada:
Ühepäevaste läätsede puhul on tegemist kontaktläätsedega, mida peale avamist kasutatakse 12 tundi kuni kogu ärkveloleku aja jooksul ning peale seda visatakse läätsed ära. Nende eeliseks on nende puhastamise ja konteineris säilitamise vajaduse puudumine ning iga päev pannakse silma puhas, kahjustamata kontaktlääts.
Kui kasutad kontaktläätsesid päris esimest korda, hoia neid esimesel päeval silmas 2-3 tundi ning pikenda iga järgneva päevaga kasutuskorda ühe tunni kaupa kuni tunned, et kontaktläätsesid on mugav kasutada kogu ärkeloleku aja. Silmade kuivustunde korral kasuta niisutavaid silmatilkasid, mis on mõeldud koos kontaktläätsega kasutamiseks.
Kontaktläätsede puhastamine ja desinfitseerimine on olulised, et vältida läätse saastumist mustuse ja mikroobidega. Nii on võimalik tagada silma hea tervis ja kontaktläätse kasutamise mugavus. Eriti just mehaaniline peopesal puhastamine ja seejärel loputamine ning veega kokkupuute vältimine läätsekandmisel ja nõuetekohane läätsekonteineri vahetamine, vähendavad oluliselt silmapõletiku ohtu.
Kõige levinum kontaktläätse hooldussüsteem tänapäeval on nn all-in-one lahused oma kasutamise mugavuse ja lihtsuse tõttu. Nad ühendavad endas puhastamise, loputamise ja desifitseerimise omadused. Ühtegi eelmainitud etappi koos kontaktläätse mehaanilise puhastamisega ei tohiks kontaktläätse hooldamisel välja jätta. Enne igat kontaktläätse silma asetamist või eemaldamist pese ning kuivata käed hoolikalt. Eemalda kontaktlääts silmast enne jumestuse maha võtmist ja pane kontaktlääts silma enne jumestuse tegemist. Täida konteiner kuni märgistuseni puhta läätsehooldusvedelikuga. Ära täida kontenerit liigselt ning väldi liiga vähest konteineri täitmist-nii võib kontaktlääts konteineri kallutamisel jääda vedelikust välja ning kuivada.
Alati eemalda kontaktläätsed silmast ühe kaupa ning puhasta kontaktlääts järgnevalt:
Hoolimata reeglitest, millest tuleb kontaktläätsesid kasutades kinni pidada, on läätsede kasutamine peale mõningast harjutamist lihtne. Kontaktläätsedega võid parandada oma välimust (kui prillid ei meeldi/ei sobi), avardada vaatevälja (puudub piirav raam) või tegeleda mugavalt hobidega. Kui sinu jaoks on raske meeles pidada kõiki pikema kandmisajaga kontaktläätsede hooldusjuhiseid, võid valida ühepäevased kontaktläätsed. Tänu tootjate laiale valikule, leiad spetsialisti abiga kindlasti just sinule sobivad kontaktläätsed!
Oleme väljatoonud olulisemad asjad, mida meeles pidada:
Sümptomid ja seisundid, mis võivad kontaktläätse kasutamist piirata või olla kandmisele vastunäidustuseks:
Väga oluline on kontaktläätsede kandjatel käia korra aastas ka nn järelkontrollis, et hinnata kontaktläätsede kandmisest tekkida võivaid muutusi silmades. Et tagada hea nägemine kogu eluks, on oluline silmade tervise eest hoolt kanda.
Kontaktläätsede retseptil on kirjas parema silma (OD) tugevus kõigepealt ja järgmisel real vasaku silma (OS) tugevus. Seejärel on allpool kirjas, mis läätsi on sulle sobitatud (toote nimetus). Kui seda polekirjas, siis on retseptile märgitud teile sobivate läätsede kumerusraadius (BC) ja diameeter (diam). Värviliste läätsede puhul on ka lisatud sobiv värvitoon. Juhul, kui teil on tugev silinderkorrektsioon (alates +/- 0.75), siis vajate toorilisi kontaktläätsi. Sel juhul on retseptil veel kirjas cyl väärtus ja silindrikraad – axis. Multifokaalsete läätsede puhul on vajalik lugemislisa – add.
Kõik sinule vajalikud andmed on ka olemas eelmiste läätsede läätsepakendi küljel. NB! Prillide jaoks väljastatud retseptil pole kirjas kumerusraadiust ega diameetrit ning teile sobivaid läätsi, mistõttu selline retsept on sobilik ainult prillide tellimisel. Läätsede jaoks on vaja käia läätsekonsultatsioonil optometristi või silmaarsti juures, kes väljastab sulle läätseretsepti koos vajalike andmetega.
Kui siiski jääd hätta retsepti lugemisega, siis võta meiega julgelt ühendust info@lensnet.ee või 577 033 00.
Mis on ööpäevased läätsed?
Ööpäevased läätsed on silikoonhüdrogeel materjalist ja lasevad hästi hapnikku läbi. Silikoonhüdrogeelläätsed jagunevad pikendatud ja pideva kandmisajaga kontaktläätsedeks. Pikendatud kandmisajaga (EW-extended wear) kontaktläätsesid kasutatakse ööpäevaselt kuni nädal (6 päeva ja 7 ööd). Pideva kasutamisajaga (CW-continuous wear) kontaktläätsesid kasutatakse ilma läätse silmast ööseks välja võtmata järjest 1 kuu (29 päeva ja 30 ööd). Kindlasti pead konsulteerima oma optometristi või silmaarstiga ja tema peab andma sulle nõusoleku lähtuvad sinu silmade seisukorrast, kas võid läätsed ööseks silma jätta või ei.
Mul on retseptil kirjas AirOptix Aqua, kas see tähendab, et muid läätsi ma ei saagi osta?
Kindlasti sulle sobivad ka muud läätsed, kuid prillipoes on sulle sobitatud just neid läätsi ja kindlaks tehtud, et need sobivad sulle. Kui retseptil ei ole kumerusraadiust (BC) ega läätsede diameetrit (diam), siis kahjuks muid läätsi sa hetkel ei saa tellida. Soovitan sul enne valida omale e-poest välja, mis läätsi sooviksid, ja siis pöördu omale sobivasse optikakauplusesse, kus lase teha kindlaks, kas need läätsed sobivad sulle. Meie poel on koostöö Norman-Optikaga ja nende spetsialistid aitavad teid igakülgselt sobivate läätsede leidmisel. Prindi siit välja visiiditasu soodsamalt saamise jaoks sooduskupong.
Mis tähendab kasutusaeg 1 kuu?
See tähendab seda, et kui avad kuuajaliste läätsede pakendi, siis 30 päeva pärast hiljemalt pead asendama läätsed uue paariga.
Kui tihti peab vahetama läätsekonteinerit?
Läätsekonteinerit peab vahetama vähemalt iga 3 kuu tagant. Enamik läätsevedelikke ei tohi olla avatud üle 3 kuu – seega on lihtne meeles pidada, et iga läätsevedelikuga võtad ka uue läätsekonteineri kasutusse. Võta alati ka uus konteiner, kui alustad uue paari läätsede kasutamist. Läätsevedeliku ja silmatilkade pudeli peale soovitame kirjutada kindlasti pudeli avamiskuupäev.
Kas ma läätsedega võin ujulas ja saunas käia?
Läätsedega pole kindlasti soovitatav ujulasse minna, kuna vees olevad bakterid võivad kahjustada läätse ja tekitada silmapõletikku. Isegi kraanivesi võib põhjustada põletikku. Saunas käia me ei soovita läätsedega, kuna kuiv õhk võib soodustada silmade kuivustunnet, sügelust ja punetust. Juhul, kui te seda ikkagi teete, siis kasutage niisutavaid silmatilku ja ühepäevaseid läätsi. Ning ujulas kindlasti ujumisprille.
Läätsed ei tundu silmas head, mida teha?
Kohe, kui tunned ebamugavustunnet silmas, eemalda lääts! Seejärel kontrolli lääts ja silmad üle, ega pole läätsel mõnd võõrkeha või silmas ripsmekarva. Abiks on ka läätse puhastamine peopesas läätsevedelikuga. Peale seda kontrolli, et oled asetanud läätse õiget pidi silma. Lääts on õiget pidi, kui ta on sõrmel kausi kujuga, mitte ääred väljapoole kaardus. Osadel läätsedel on graveering, millelt näed, kas lääts on õiget pidi näpu peal või ei. Kui oled veendunud, et lääts on õigesti silmas, aga ebamugavustunne ei möödu, siis proovi, kas lääts on ka teises silmas ebamugav. Kui see on nii, siis võib olla tegemist defektse tootega läätse esmakordsel silma asetamisel. Kui see juhtub mitmekordsel kasutuskorral, siis oled arvatavasti kasutamise käigus vigastanud läätse. Kui aga lääts ei ole ebamugav teises silmas, siis on tõenäoliselt põletik silmas.
NB! Ebamugavustunne võib sind üllatada, kui oled tellinud läätsed, mida sulle pole sobitatud silmaspetsialisti juures. Sellepärast soovitame tungivalt konsulteerida optometristi või silmaarstiga enne läätsede ostmist.
Kas ma vajan retsepti, et esitada tellimus?
Ja, kindlasti! Enne tellimist veendu, et sul on meie lehelt valitud läätsedele tehtud sobitus optometristi või silmaarsti juures ja läätseretsept ei oleks vanem, kui 1 aastat. Et garanteerida läätse hea istuvus silmas, tuleb iga tellitavat läätse sobitada silmaspetsialisti juures. Lensnet OÜ koostööpartner on Norman-Optika 9 kauplusega üle Eesti. Norman-Optikas on võimalik enamik meie e-poes müüdavaid läätsi sobitada ja saada nõuandeid toodete kohta.
Kuidas ma saan tellida läätsi, kui olen läätsekandja, aga retsept on kadnud?
Sel juhul vajad oma praeguste läätsede karpi. Läätsede karbi peal on kirjas, mis brändi kannad ja mis on sinu läätsede parameetrid.
Kuidas saan tellimust esitada?
Tellimine lensnet.ee-st on lihtne! Meie tellimise juhend aitab sul samm-sammu haaval teha tellimuse. Kui ikka jääd hätta, siis võta meiega ühendust 577 033 00 või e-posti teel.
Mul on erineva tugevusega silmad, kui mitu paari saan siis osta korraga läätsi?
Pead jälgima mitme tüki kaupa me müüme läätsi - see on kirjas peale iga läätse nimetust. Osasid läätsi müüakse 6 tükilises karbis. See tähendab, et pead soetama omale erinevate tugevustega silmade korral ühe silma jaoks 6 läätse ja teise silma jaoks ka 6 läätse, kokku 12 tk. Paljusid läätsi müüme ka 3 tüki kaupa, siis on võimalus läätsed soetada 3 paari kaupa. Levinumad läätsed on meil müügil ka 1 tk kaupa. Ühepäevased läätsed on enamjaolt müügil 30 tk karbina, neidki siis tuleb soetada 1 karp ühe silma jaoks ja teine karp teise jaoks erinevate silmade puhul. Pane ka tähele, et paljudel toodetel on soodsam hind, mida rohkem tellid.
Kuidas ma saan kontrollida oma tellimuse staatust?
Selleks pead olema lensnet.ee registreerunud kasutaja ja loginud oma kontole sisse.
Kui kaua võtab tellimine aega?
Tellimuse täitmine võtab meil aega 1 päev kuni 4 nädalat. Need läätsed, mis meil on laos*, saadame välja tellimusega samal päeval, kui tellimus on meieni jõudnud tööpäeval enne kella 16.00. Teiste läätsede tellimisaeg on 1-2 nädalat. Plussläätsed, toorilised ja multifokaalsed läätsed võivad jõuda sinuni 3-4 nädalaga. Palun jälgi iga toote juures eraldi välja toodud tarneaega lisainformatsioonis.
*Miinustugevused: AirOptix Aqua, Biofinity, Acuvue Oasys BC 8.4, PureVision 2HD, ClearAll-Day, Clear1-day, Pretty Eyes Daily Clear, Pretty Eyes Monthly AC Clear, Biotrue ONEday, Vision Plus 58AC, Focus Dailies AquaComfort Plus, Dailies Total1, MyDay, FreshLook Colorblends teatud värvid ja kõik läätsetarvikud, päikeseprillid ning silmatilgad.
Millised on tarneviisid ja hinnad?
Tellida saab läätsed posti teel, pakiautomaadi kaudu ja kulleriga koju kätte. Või tuled tellimusele ise järele Tõnismägi 16 A, Norman-Optika kauplusesse. Täpsem info ja tariifid leiad kohaletoimetamine alt.
Kuidas ma pääsen ligi oma kontaktandmetele ja saan muuta neid?
Registreerunud kliendid saavad oma andmeid vaadata ja muuta minu konto alt sisse logides lensnet.ee päises. Registreerunud klient on kasulik olla, kuna nii saad esimeste seas kätte uudiskirju, tellimuse tegemine on palju kiirem ja palju muud.
Kuidas kasutada sooduskoodi?
Ostukorvis on lahter allahindluskood, sinna tuleb sul sisestada kood ning seejärel arvutab süsteem sulle soodustuse.
Mõned optikakauplused kasutavad nö. omatooteid. Meil on need tooted müügil tootja originaalpakendis. Nime ja pakendit arvestamata on need tooted identsed ja nende tootja on sama.
Instrumentariumi omatooted:
Eagle-Visioni omatooted:
Kui kannad näiteks iWear DD Supreme Plus läätsi, siis saad need samad läätsed osta meilt Dailies Aqua Comfort Plus tootena.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Kaupadele on võimalik ise järele tulla Tõnismägi 16A, Tallinn või tellida kaubad pakiautomaati, kohaletoimetamise kulleriga või kasutada Eesti Posti lihtkirja teenust või rahvusvaheliste saadetiste puhul tähitud maksikirja teenust. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Enne kontaktläätsede tellimist veendu, et sul on olemas läätseretsept, kus on kirjas, mis läätsed sulle sobivad ja et oskad kontaktläätsi õigest kasutada ja hooldada. Kui oled juba kogenud läätsekandja, siis piisab, kui sul on olemas eelmiste läätsede läätsepakend, et olla kindel, et tellid õiged läätsed. Sellegipoolest soovitame oma silmi kontrollida vähemalt kord aastas. Nüüd vaid mõned sammud ja läätsed pannakse sinu poole teele!
1. Leia oma läätsed
2. Lisa oma retsepti andmed
Kogus, mille kaupa läätsi müüakse, on kirjas alati iga läätse nimetuse järel ja hind toote juures viitab antud kogusele.
Palun sisesta oma retsepti andmed, mille leiad oma läätseretseptilt või eelmiste läätsede karbilt. Kui sul on mõlemad silmad ühesuguse nägemisega, siis on vajalik märkida vaid oma läätsede tugevus ja valida kogus vastavalt valitud läätsede pakendile. Kui sinu silmad on erinevad, siis vali "silmad erineva tugevusega" ja märgi ära mõlema silma tugevused. Pane tähele, kas sinu läätsi müüakse 1 tk kaupa või suuremas koguses. See on kirjas alati iga toote nimetuse järel (näiteks AirOptix Aqua 6 tk ehk 6 läätse). Kui valid näiteks toote, mida müüakse 3 tk kaupa ja soovid osta 3 paari läätsi, siis pane koguseks 2 või erinevate silmade korral parema silma koguseks 1 ja vasaku silma koguseks samuti 1 - nii saad 3+3 ehk 3 paari läätsi. Vahel tuleb ka täita lahtrid: BC, Diam. Värviliste läätsede puhul soovitud värvitoon ja tooriliste ning multifokaalsete läätsede puhul: cyl, ax, add. Ära heida meelt, kõik need andmed on sul retseptil või läätsepakil olemas! Kui kõik andmed on sisestatud, siis vajuta osta.
Nüüd on sinu läätsed lisatud ostukorvi ja sul on võimalik veel poes ringi vaadata või siirduda koheselt ostukorvi ostu vormistama.
Täida palun oma kontaktandmed. Seejärel määra ära kuidas soovid kaubad kätte saada ja vali sobiv makseviis. Ning vajuta vormista ost. Eesti Posti lihtmaksikiri on tasuta olenemata ostusummast, kui ostad läätsi vaid paari või kolme kaupa. Alates ostust summas 30 € on tasuta ka tarne pakiautomaati ning alates ostust 40€ võid tellida kaubad otse koju või kontorisse kulleriga täiesti tasuta.
Võid maksta tellimuse eest otse oma pangakontolt Swedbankis, SEB, Danske, Nordea või LHV pangas. Panga ja ostja vaheline side on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Panga ja kaupmehe vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega.
Veel saab tasuda arve alusel, krediitkaardiga või PayPal kontolt.
Makseviis | Kirjeldus |
---|---|
Arvega tasumine | Peale tellimuse vormistamist tuleb tellimuse kinnitus meilile, mis sisaldab OÜ Lensnet pangakonto rekvisiite. Kui makset pole meie kontole laekunud 3 tööpäeva jooksul, siis tühistame tellimuse. Võid meid ka ise informeerida, kui soovid pikemat maksetähtaega või tellimust tühistada. |
Pangalingiga | Lensnet e-poes saad maksta otse oma pangakontolt Swedbank, SEB, Nordea ja LHV pangas. Peale maksekorralduse kinnitamist lahku internetipangast vajutades "Tagasi kaupmehe juurde". |
Paypal | Selleks pead avama PayPal konto ja siduma oma krediitkaardi selle kontoga. Kui peaks tekkima vajadus raha tagastamiseks, saame selle lihtsalt tagasi saata sinu PayPal kontole. |
Meil laos* olevad tooted võid kätte saada juba samal päeval ja tasuta, kui tuled ise järele meie koostööpartneri, Norman-Optika Tõnismägi 16A, Tallinna kauplusesse, tööpäeviti 10:00-18:00. Lisaks on võimalik kaubad tasuta kätte saada ka Norman-Optika Tartu kauplusest, mis asub Tasku keskuses. Tartust kaupade kätte saamisel palun varu aega, kuna kõiki tooteid seal kohapeal pole. Kindlasti oota alati ka meilile kinnitust, et Sinu tellimus on kaupluses valmis pandud.
Teiste toodete tellimisaeg võib varieeruda paarist päevast 3-4 nädalani. Soovitame tellimus vormistada registreerunud kliendina, et teil oleks kiirem teha kordustellimusi ja näeksite oma kontolt, millal tellimus on täidetud. Loe SIIT enam kõikidest püsikliendi hüvedest.
Järgnevalt muud viisid kauba kätte saamiseks:
Tarneviis | Kirjelduse | Hind | |
---|---|---|---|
![]() |
DPD Pickup pakiautomaat või pakipood |
DPD Pickup on pakkide saatmise ja väljastamise punktide võrgustik, mis hõlmab endas nii sisetingimustes olevaid pakipoode kui välitingimustes olevaid pakiautomaate. Kui tellid laos* olevad kaubad Tallinna pakiautomaati tööpäeval enne kella 15:00, siis jõuavad need sihtkohta sama päeva õhtul alates kella 22.00. Kui tellid pakipoodi või teiste linnade pakiautomaati, siis Mandri-Eestis järgmine päev. Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, saab paki saaja teavituse SMS-sõnumi või e-kirja teel. Pakk väljastatakse nii Pickup pakipoodides kui automaatides PIN-koodi alusel. Pakipoes vajadusel ka isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) alusel. Pakki hoitakse Pickup punktis 7 kalendripäeva. Rohkem infot Pickup punktide asukohtade kohta: Pickup asukohad. NB! DPD pakiautomaadid asuvad välistingimustes. Kui õues on miinuskraadid, siis on vaja pakile järele minna kohe peale pakiteate saamist! |
1,5 € (30 € ostust TASUTA) |
![]() |
Omniva pakiautomaat | Omniva pakiautomaati tellitud kaubad saad Mandri-Eestis kätte järgmiseks päevaks, kui tellimus on esitatud tööpäeval enne kella 16:00 ja kõik tooted on laos*. Kohe, kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Paki saaja tuleb pakiautomaadi juurde ja sisestab saadud uksekoodi ning uks avaneb. Rohkem infot pakiautomaatide asukohtade kohta: Omniva asukohad. NB! Ajutiselt deaktiveeritud miinuskraadide tõttu! | 2,0 € (30 € ostust TASUTA) |
![]() |
Lihtmaksikiri | Lihtmaksikirjaga saadame ainult meil laos* olevaid läätsi, mida müüme 1 või 3 tüki kaupa. Pakk toimetatakse kliendini postkasti kaudu. Kui tellid kaubad tööpäeval enne kella 16:00, siis jõuab saadetis sinuni tavaliselt 2-5 tööpäeva jooksul. Lihtkirja teenus ei ole jälgitav, mistõttu soovitame alati valida muu tarneviisi, kui on kauba kättesaamisega kiire. | TASUTA |
![]() |
Tähitud maksikiri välismaale | Tähtmaksikiri väljastatakse saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu. Väljastamiseks tehakse üks katse. Juhul, kui saadetist ei õnnestu üle anda, jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevas postiasutuses. Eesti Posti tähitud maksikirjaga me ei saada Soome hooldusvedelikke suuruses al. 240 ml. | 7 € |
![]() |
SmartPOST pakiautomaat | SmartPOSTi pakiautomaati tellitud kaubad saad Mandri-Eestis kätte järgmiseks päevaks, kui tellimus on esitatud tööpäeval enne kella 14:00 ja kõik tooted on laos*. Kohe, kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Paki saaja tuleb pakiautomaadi juurde ja sisestab saadud uksekoodi ning uks avaneb.Rohkem infot pakiautomaatide asukohtade kohta: SmartPOST asukohad. | 2,0 € (30 € ostust TASUTA) |
![]() |
Kuller | Vormistades tellimuse tööpäeval enne kella 14:00, saad paki kätte järgmisel päeval, kui kõik tooted on laos*. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda, siis lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati. Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega. | 4,5 € (40 € ostust TASUTA) |
![]() |
SmartPOST Soome | Kohe, kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Paki saaja tuleb pakiautomaadi juurde ja sisestab saadud uksekoodi ning uks avaneb. Pakiautomaati tellitud kaubad saad Helsingis kätte järgmiseks tööpäevaks, mujal Soomes 2-3 tööpäeva jooksul, kui tellimus on esitatud tööpäeval enne kella 16:00 ja kõik tooted on laos*. Rohkem infot pakiautomaatide asukohtade kohta: SmartPOST asukohad. | 9,2 € |
*Miinustugevused: AirOptix Aqua, Biofinity, Acuvue Oasys BC 8.4, PureVision 2HD, ClearAll-Day, Clear1-day, Pretty Eyes Daily Clear, Pretty Eyes Monthly AC Clear, Vision Plus 58AC, Focus Dailies AquaComfort Plus, Soflens Daily Disposable 10 tk, Biotrue ONEday 5 tk ja 30 tk, Dailies Total1, MyDay, FreshLook Colorblends teatud värvid ja kõik läätsetarvikud, päikeseprillid ning silmatilgad.
Kaup, mille soovite garantiikorras tagastada, saatke meile koos originaalpakendi ning tellimuskoopia ja selgitusega aadressile:
OÜ LensnetTõnismägi 16A
10119 Tallinn
Ühepäevastel läätsedel ei ole garantiid. Muudel läätsedel peab puudus ilmnema esmakordsel kasutuskorral. Päikeseprillidele kehtib garantii 1 aasta tootjapoolse defekti tuvastamisel. Pretensiooni esitamise õigus on 2 aastat. Tarbija võib pöörduda kauplejaga tekkiva vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks tarbijakaitseameti juures tegutsevasse tarbijavaidluste komisjoni veebiaadressiga www.komisjon.ee. Samuti on võimalik kasutada vaidluste lahendamiseks internetipõhist vaidluste lahendamise platvormi (ODR platvorm - http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Eelkõige on internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.
Kui kinnitame tagastatud toote praagiks, siis saadame asendustoote või tagastame ostusumma. Kui toode ei osutunud defektseks, siis müüjal ei ole kohustust kaupa asendada. Tutvuge ka läätsede kasutamise ja hooldamise reeglitega meie e-poes.
Tagastamine
Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis rikkumata kujul. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab SIIT ning saata see e-posti aadressile info@lensnet.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Tagastada ei ole võimalik
Püsiklient on olla kasulik, kuna säästad nii ajas kui rahas! Registreeru meie kliendiks ja poodi külastades logi alati sisse oma kontole.
Nii: