KKK

Tooteid puudutavad küsimused

  • Mis on ööpäevased läätsed?

Ööpäevased läätsed on silikoonhüdrogeel materjalist ja lasevad hästi hapnikku läbi. Silikoonhüdrogeelläätsed jagunevad pikendatud ja pideva kandmisajaga kontaktläätsedeks. Pikendatud kandmisajaga (EW-extended wear) kontaktläätsesid kasutatakse ööpäevaselt kuni nädal (6 päeva ja 7 ööd). Pideva kasutamisajaga (CW-continuous wear) kontaktläätsesid kasutatakse ilma läätse silmast ööseks välja võtmata järjest 1 kuu (29 päeva ja 30 ööd). Kindlasti pead konsulteerima oma optometristi või silmaarstiga ja tema peab andma sulle nõusoleku lähtuvad sinu silmade seisukorrast, kas võid läätsed ööseks silma jätta või ei.

  • Mul on retseptil kirjas AirOptix plus Hydraglyde, kas see tähendab, et muid läätsi ma ei saagi osta?

Kindlasti sulle sobivad ka muud läätsed, kuid prillipoes on sulle sobitatud just neid läätsi ja kindlaks tehtud, et need sobivad sulle. Kui retseptil ei ole kumerusraadiust (BC) ega läätsede diameetrit (diam), siis kahjuks muid läätsi sa hetkel ei saa tellida. Soovitan sul enne valida omale e-poest välja, mis läätsi sooviksid, ja siis pöördu omale sobivasse optikakauplusesse, kus lase teha kindlaks, kas need läätsed sobivad sulle. Meie poel on koostöö Norman-Optikaga ja nende spetsialistid aitavad teid igakülgselt sobivate läätsede leidmisel. Lensneti klientidele on Norman-Optikas läätsevisiit 20% soodsam.

  • Mis tähendab kasutusaeg 1 kuu?

See tähendab seda, et kui avad kuuajaliste läätsede pakendi, siis 30 päeva pärast hiljemalt pead asendama läätsed uue paariga.

  • Kui tihti peab vahetama läätsekonteinerit?

Läätsekonteinerit peab vahetama vähemalt iga 3 kuu tagant. Enamik läätsevedelikke ei tohi olla avatud üle 3 kuu – seega on lihtne meeles pidada, et iga läätsevedelikuga võtad ka uue läätsekonteineri kasutusse. Võta alati ka uus konteiner, kui alustad uue paari läätsede kasutamist. Läätsevedeliku ja silmatilkade pudeli peale soovitame kirjutada kindlasti pudeli avamiskuupäev.

  • Kas ma läätsedega võin ujulas ja saunas käia?

Läätsedega pole kindlasti soovitatav ujulasse minna, kuna vees olevad bakterid võivad kahjustada läätse ja tekitada silmapõletikku. Isegi kraanivesi võib põhjustada põletikku. Saunas käia me ei soovita läätsedega, kuna kuiv õhk võib soodustada silmade kuivustunnet, sügelust ja punetust. Juhul, kui te seda ikkagi teete, siis kasutage niisutavaid silmatilku ja ühepäevaseid läätsi. Ning ujulas kindlasti ujumisprille.

  • Läätsed ei tundu silmas head, mida teha?

Kohe, kui tunned ebamugavustunnet silmas, eemalda lääts! Seejärel kontrolli lääts ja silmad üle, ega pole läätsel mõnd võõrkeha või silmas ripsmekarva. Abiks on ka läätse puhastamine peopesas läätsevedelikuga. Peale seda kontrolli, et oled asetanud läätse õiget pidi silma. Lääts on õiget pidi, kui ta on sõrmel kausi kujuga, mitte ääred väljapoole kaardus. Osadel läätsedel on graveering, millelt näed, kas lääts on õiget pidi näpu peal või ei. Kui oled veendunud, et lääts on õigesti silmas, aga ebamugavustunne ei möödu, siis proovi, kas lääts on ka teises silmas ebamugav. Kui see on nii, siis võib olla tegemist defektse tootega läätse esmakordsel silma asetamisel. Kui see juhtub mitmekordsel kasutuskorral, siis oled arvatavasti kasutamise käigus vigastanud läätse. Kui aga lääts ei ole ebamugav teises silmas, siis on tõenäoliselt põletik silmas.

NB! Ebamugavustunne võib sind üllatada, kui oled tellinud läätsed, mida sulle pole sobitatud silmaspetsialisti juures. Sellepärast soovitame tungivalt konsulteerida optometristi või silmaarstiga enne läätsede ostmist.


Küsimused retsepti kohta

  • Kas ma vajan retsepti, et esitada tellimus?

Jah, kindlasti! Enne tellimist veendu, et sul on meie lehelt valitud läätsedele tehtud sobitus optometristi või silmaarsti juures ja läätseretsept ei oleks vanem, kui 1 aastat. Et garanteerida läätse hea istuvus silmas, tuleb iga tellitavat läätse sobitada silmaspetsialisti juures. Lensnet OÜ koostööpartner on Norman-Optika 6 kauplusega üle Eesti. Norman-Optikas on võimalik enamik meie e-poes müüdavaid läätsi sobitada ja saada nõuandeid toodete kohta. 

  • Kuidas ma saan tellida läätsi, kui olen läätsekandja, aga retsept on kadnud?

Sel juhul vajad oma praeguste läätsede karpi. Läätsede karbi peal on kirjas, mis brändi kannad ja mis on sinu läätsede parameetrid.


Küsimused tellimuse esitamise kohta

  • Kuidas saan tellimust esitada?

Tellimine meie e-poest on imelihtne! Meie tellimise juhend aitab sul samm-sammu haaval teha tellimuse. Kui ikka jääd hätta, siis võta meiega ühendust 577 033 00 või info@lensnet.ee.

  • Mul on erineva tugevusega silmad, kui mitu paari saan siis osta korraga läätsi?

Pead jälgima mitme tüki kaupa me müüme läätsi - see on kirjas peale iga läätse nimetust. Osasid läätsi müüakse 6 tükilises karbis. See tähendab, et pead soetama omale erinevate tugevustega silmade korral ühe silma jaoks 6 läätse ja teise silma jaoks ka 6 läätse, kokku 12 tk. Paljusid läätsi müüme ka 3 tüki kaupa, siis on võimalus läätsed soetada 3 paari kaupa. Levinumad läätsed on meil müügil ka 1 tk kaupa. Ühepäevased läätsed on enamjaolt müügil 30 tk karbina, neidki siis tuleb soetada 1 karp ühe silma jaoks ja teine karp teise jaoks erinevate silmade puhul. Pane ka tähele, et paljudel toodetel on soodsam hind, mida rohkem tellid.


Tellimuse staatuse ja transpordiküsimused

  • Kuidas ma saan kontrollida oma tellimuse staatust?

Selleks pead olema lensnet.ee registreerunud kasutaja ja loginud oma kontole sisse.

  • Kui kaua võtab tellimine aega?

Tellimuse täitmine võtab meil aega 1 päev kuni 4 nädalat. Need läätsed, mis meil on laos, saadame välja tellimusega samal päeval, kui tellimus on meieni jõudnud tööpäeval enne kella 16.00. Teiste läätsede tellimisaeg on 1-2 nädalat. Plussläätsed, toorilised ja multifokaalsed läätsed võivad jõuda sinuni 3-4 nädalaga. Palun jälgi iga toote juures eraldi välja toodud tarneaega lisainformatsioonis.

  • Millised on tarneviisid ja hinnad?

Tellida saab läätsed pakiautomaadi kaudu ja kulleriga koju kätte. Või tuled tellimusele ise järele. Täpsem info ja tariifid leiad kohaletoimetamine alt.


Küsimused konto kohta

  • Kuidas ma pääsen ligi oma kontaktandmetele ja saan muuta neid?

Registreerunud kliendid saavad oma andmeid vaadata ja muuta minu konto alt sisse logides lensnet.ee päises. Registreerunud klient on kasulik olla, kuna nii saad esimeste seas kätte uudiskirju, tellimuse tegemine on palju kiirem ja palju muud.

  • Kuidas kasutada sooduskoodi?

Ostukorvis on lahter allahindluskood, sinna tuleb sul sisestada kood ning seejärel arvutab süsteem sulle soodustuse.

OÜ Lensnet
Rävala pst 6, 10143 Tallinn
Tööaeg
E - R / 10:00 - 17:00
(+372) 577 033 00